FORUM FILMOWE
forum na temat filmˇw seriali
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


apetyt opanowany.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM FILMOWE Strona G│ˇwna » Polskie seriale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Uzale┐niony od filmˇw ( i forum;)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:26, 10 Kwi 2014    Temat postu: apetyt opanowany.

A co do lewatywy uwazam ze to super pomysł i chyba poczyszcze sobie jelita.
[link widoczny dla zalogowanych]
teledysk zaczynał się od lotu mewy i jej pisku nad Morzem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lose don`t care (nie wiem czy tak si─Ö pisze) [link widoczny dla zalogowanych] A najbardziej pasuje mi to ┼╝e ma wizyty domowe i to taniej ni┼╝ w salonie.
ch┼éopiec czy dziewczynka? Ju┼╝ mam skrzywienie kr─Ögos┼éupa w dolnej cz─Ö┼Ťci, a co b─Ödzie dalej to nawet nie chc─Ö my┼Ťle─ç... przecie┼╝ Wojew├│dzki ci─ůgle si─Ö z niej nabija do za┼Ť Widz─Ö ze te┼╝ wam m├│zgi pior─ů a my┼Ťla┼éem ┼╝e Zywiec jest ok . [link widoczny dla zalogowanych]
Widz─Ö ┼Ťwietnie! zap┼éaci┼éam 100 z┼é, kosmetyczka ostrzega┼éa ┼╝e goi s─Ö do roku, ale by┼éo ok poza jednym przypadkiem kiedy przez jakis czas ropia┼é i nie by┼éo z dziurka najzdrowiej, ale wybra┼éam sie wtedy do kosmetyczki znowu, zdezynfekowa┼éa, wyczysci┼éa, zapisa┼éa dobr─ů ma┼Ť─ç i jest juz do tej pory ok, a kolczyk mam ponad rok. Jednak tamto do┼Ťwiadczenie by┼éo tak koszmarne, a dolegliwo┼Ťci tak dojadaj─ůce, ┼╝e nie odwa┼╝─Ö si─Ö tej┼╝e antykoncepcji odstawi─ç chyba ju┼╝ do klimakterium (jestem p├│┼║n─ů trzydziestk─ů). pozdrawiam [r─Öka] Na koniec dostajesz 2 oceny- jedna za pisemny i jeden za usty. Mam zamiar zostac tam min rok. tak sobie teraz rozmy┼Ťlam o tym dniu kiedy wzi─Ö┼éam pierwszy raz L.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogolnie uciekam jak che on seks, on znow jest zly, ze ja nie mam ochoty, bledne kolo.
[link widoczny dla zalogowanych]

wiecie czy to nadal w jakims stopniu we mnie jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
~Wszytskiego najlepszego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
upierac sie nie bede, bo nie jestem przekonana w 100%.
[link widoczny dla zalogowanych]
3.900 zł + 300zł doba pobytu a było tez niedawno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie to ┼éatwe, ale z pocz─ůtku dziwne, przy pierwszym razie nieco nieprzyjemne, jak czytam niektore opinie ze to okrotpne itp to wydaje mi sie ze to okrotpne dla osob ktore maja jakies seksualne skojarzenia delikatnie mowiac
[link widoczny dla zalogowanych]

Droga tasinka, polakiem nie jestem, ale dlugo mieszkalem w PL, respektuje ten kraj i swoje mieszkancy, teraz niestety nie mieszkam w PL ale czesto przyjezdzam, dlatego moje polskie pasanie troche juz do tylu. [link widoczny dla zalogowanych] hehe...tez tu zajrzalam bo zainteresowalo mnie co to takiego przyjeciny ...hehe
No i s─ů jeszcze takie preparaty w p┼éynie do spryskiwania pomieszcze┼ä raz w miesi─ůcu. pozdrawiam A i od urodzenia mam kr─Öcone w┼éosy blond...Swojego czasu chodzi┼éam w intensywnie czerwonym odcieniu i wcale nie zepsu┼éo Mi to w┼éos├│w ani skr─Ötu...Niestety zachcia┼éo Mi si─Ö wr├│ci─ç do blondu i ka┼╝dy doradza┼é Mi co innego wi─Öc w chwili irytacji u┼╝y┼éam dw├│ch rozja┼Ťniaczy,spali┼éam tylko wlosy i mam pomara┼äczowe.. 3.Parestezje w obr─Öbie ca┼éej reki - nie tylko w obszarze unerwienia n.po┼Ťrodkowego co jest spowodowane istnieniem ga┼é─Özi ┼é─ůcz─ůcych pomi─Ödzy nerwem po┼Ťrodkowym i ┼éokciowym. Jeden kilojul to oko┼éo 4,2 kalorie. [link widoczny dla zalogowanych]
A ...Mishu... PRL Jak mi to p├│┼║niej wyja┼Ťni┼é, nie m├│g┼éby znie┼Ť─ç psychicznie faktu, ┼╝e po wsp├│lnej, nawet najbardziej upojnej nocy ja mog─Ö po prostu wsta─ç i zafundowa─ç sobie orgazm 17 razy chyba za bardzo tym zrani┼éam jego m─Öskie ego tak wiec uwa┼╝ajcie z wyjawianiem tajemnic I ju┼╝ jest wszystko dobrze. koniecznie daj zna─ç jak dzisiejszy test wypad┼é chocia┼╝ chyba ju┼╝ wiadomo Unikamy natomiast alkoholu, kawy i herbaty nie s┼éodzimy, najlepsza do picia jest woda i ma┼Ťlanka. Polecam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
heh...
tylko ta cholerna opuchlizna..
[link widoczny dla zalogowanych]

aksamitna75--Ja polecam z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia dr.Lipskiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak dla mnie by┼é to komfort psychiczny, poniewa┼╝ do┼Ť─ç du┼╝o ju┼╝ przesz┼éam z patrzeniem si─Ö i s┼éuchaniem wierte┼éek i innych przyrz─ůd├│w stomatologicznych. lecz ceny trosz─Ö wysokie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem w Only mozna znalesc cos lepszego...
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja mam lepsza metade mniej inwazyjna

Po za┼╝yciu odpr─Ö┼╝a cudownie i powoli przychodzi sen. [link widoczny dla zalogowanych] I nie.Nie odczuwam glo po zwymiotowaniu.O dziwo mimo zwrocenia czuje si─Ö najedzona.To pewnie psychika mi takie figle plata.
nie wm├│wicie mi, ┼╝e normalne kobiety maj─ů ciemne w┼éosy na piersiach org/ [/u] [url=http://roxanne-george-michael-spartito.mtfkmx .org/ ]http://roxanne-george-michael-spartito.mtfkmx .org/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] rg/ [url=http://5.kfqswq.org/ita1/hotel.asp?m0_cod=3&m 1_cod=19 ]http://5.kfqswq.org/ita1/hotel.asp?m0_cod=3&m 1_cod=19 [/url] d8d97f68bc274489b372d34e17b3a169 a propo lewatywy bo mi sie przypomnialo gdzie┼Ť pokazali jej nosek przed operacj─ů i po. nastepnego dnia ledwo chodzi┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale mimo wszystko jakie┼Ť tam podstawy si─Ö nauczy┼éam, doszkoli┼éam je w Europejskim centrum kszta┼écenia stylist├│w i teraz otwieram w┼éasny salon. Ostatnio je obci─Ö┼éam by wygl─ůdy lepiej, ale nic nie osi─ůgn─Ö┼éam. znajoma mi powiedzia┼éa ze schud┼éam .... nawet 2 lata kurs i iles tam tylko godzIn mija sie z celem. Pracowalam 9 miesiecy, po czym zaszlam w ciaze. No chyba nie teges... Gdy klamra jest zbyt slaba, problem wraca.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestes teraz w wojsku status quo
@miranda_a
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no naszcze┼Ťcie mam to juz wszystko za sob─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
wog├│le go ni czuje i bardziooo mi sie podoba pozdrowionka
NiuniaS, cieszę się że masz oparcie w swoim chłopaku Ja utrzymuję wszystko w tajemnicy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
yazoo -don`t go
baasiia - a masz tutaj rodzine?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to mo┼╝e sobie robi─ç , co chce i┼Ť─ç gdzie chce i nie musi si─Ö nikomu t┼éumaczy─ç????? [link widoczny dla zalogowanych] A nie wola┼éaby┼Ť zmieni─ç Gynalginu, skoro Cie uczula?
Pozdrawiam serdecznie. MORALNO┼Ü─ć mam fajne polaczenie z Poznaniem, a po trzecie: 16162069 Sweet pink_____>dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
Intralipoterapia. 14 lutego mia┼éam operacje. Eurydyke by┼éam w djstyle jako nie pierwsza z internetu pytali jak sie dowiedzia┼éam o salonie powiedzia┼éam ze z forum pytalam o to czy sami sie wpisuja jako auto reklama ale zaprzeczyli ..w sumie kazdy by tak zrobi┼é zaryzykowa┼éam bo nie znam ich a internet te┼╝ potrafi k┼éama─ç i by┼éo spoko wysz┼éam zadowolona i jak im obieca┼éam ku zadowoleniu wystawiam POZYTYWA Uwa┼╝am, ┼╝e to s─ů najsuperejsze filmy na ┼Ťwiecie w sumie to dopiero 6 dzien, ale sama nie wiem;/ ... wiadomka, ┼╝e zaj**ista
Regine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Kiss Pariss
widze,ze za duzo wegli nie ma?
Chyba jest ju┼╝ taki temat
zazdrosne zmije!!!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Ostryx_29
Obserwator



Do│▒czy│: 12 Maj 2014
Posty: 5
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Zagˇrˇw

PostWys│any: Pon 14:14, 12 Maj 2014    Temat postu:

Spam

Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM FILMOWE Strona G│ˇwna » Polskie seriale Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin